Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over de bestelling, het bestelproces, de verzending of het retourbeleid? Hier vind je de veel gestelde vragen en de antwoorden daarop. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met me op via shop@elisabethsfavorieten.nl

Als het product of de producten op voorraad zijn, wordt de bestelling in 1 à 2 werkdagen verwerkt en verstuurd. De post of pakketdienst levert de bestelling dan af binnen 1 à 2 dagen. Met uitzondering van bijzondere dagen of feestdagen. Dan kan het wat langer duren.

Op de pagina waar het product opstaat met alle informatie over het product, vind je naast of onder de prijs een regel waar staat of het product op voorraad is of niet.

Dit houd in dat het product niet op voorraad is. Maar wel te bestellen is. Het duurt alleen net iets langer voor je het product of de producten in huis hebt. 

Houd rekening met 2 à 3 weken.

Als je het aantal niet kan aanpassen, betekend dat er niet meer stuks beschikbaar zijn. En daarna het product of de kleur of variant van dat product uitverkocht is.

Of dat er maar 1 stuks per bestelling gekocht kan worden.

Neem dan zeker even contact op. Best kans dat ik je verder kan helpen. Dus stuur dan even een mail naar shop@elisabethsfavorieten.nl

Dit kan zeker. Tijdens het afrekenen is er de optie om te kiezen voor afhalen. Als je deze optie kiest, betaal je geen verzendkosten.

Zodra de bestelling compleet is krijg je een mail om een afspraak te maken om de bestelling op te halen.

Ten eerste. Dit kan gebeuren en is helemaal niet erg.

Stuur dan een mail naar shop@elisabethsfavorieten.nl en dat lossen we dit op.

Je krijgt dan een betaalverzoek via de mail om de verzendkosten nog te betalen.

Op mijn pagina over de Tupperware garantie vind je een uitgebreide uitleg hoe het met de Tupperware garantie in zijn werk gaat.

Winkelwagen
Scroll naar boven