78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst met Tupperware

Blogbanner 78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst met Tupperware

Al 78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst met Tupperware in ook Nederland. Zelf werk ik al sinds 2012 samen met Tupperware en ben ik vanaf kinds af aan in aanraking met Tupperware. Mijn moeder was net zo’n fan als dat ik ben. Of misschien zelfs nog meer. Maar had nooit de keuze gemaakt om ook voor Tupperware te gaan werken. In dit artikel wil ik alle onderwerpen aanstippen waarom ik vind dat Tupperware producten een goede keuze zijn om te maken om toe te voegen aan je huishouden en levensstijl.

Altijd even verrassend

Het Tupperware team, maar ook het Tuppershop team vraagt zichtzelf dagelijks vragen. Hoe kunnen wij alledaagse taken efficiënter maken en speciale gelegenheden extra bijzonder? Hoe kunnen wij mensen overal een beetje extra waarde bieden? Hoe kunnen wij mensen een beetje meer plezier laten beleven? Dat is al sinds het prille begin ons doel. En samen blijven wij vooruit gaan.


Waar slimheid essentieel word

Er bestaan veel bewaardozen, en dan is er Tupperware. En zodra je het verschil kent, is er geen weg meer terug. Zelf nog ervaren tussen 2020 en 2022. Ik heb toen geen Tupperware verkocht, maar het bleef aan me trekken. En ervaarde elke dag met veel plezier hoe blij ik wordt van het gebruik van alle Tupperware producten. Tupperware producten gaan veel verder dan alleen ‘bewaardozen; ze zijn ontworpen om aan al je behoeften te voldoen en te schitteren in de stijl die ons merk tot een ware legende heeft gemaakt.

One Touch Fresh zwart

Klaar voor alles

Met Tupperware wordt organiseren een fluitje van een cent. Onze producten zijn ontworpen om perfect, efficiënt en intuïtief te presteren, met een extra dosis plezier voor een moeiteloze ervaring. Wij maken dit mogelijk.


Ontworpen om zicht te onderscheiden

Sinds het prille begin zijn wij de pioniers van innovatie, beroemd om onze kwaliteit, stijl en functionaliteit die andere merken simpelweg niet kunnen evenaren. Van onze ultra duurzame bewaardozen tot onze iconische luchtdichte deksels en slimme tijdbesparende uitvindingen. Je herkent échte Tupperware meteen aan het Tupperware logo.


Één keer kopen, levenslang genieten

Onze toewijding aan duurzaamheid zit in ons DNA en is nu relevanter dan ooit. Wij zetten ons in om producten te vervaardigen die niet alleen voedsel beschermen, maar ook onze planeet. Met onze focus op het ontwikkelen van duurzamere materialen zijn wij trots om een milieuvriendelijk alternatief te bieden voor wegwerpproducten.

Tupperware: true original since 1946


78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst

Tupperware en Tuppershop hechten veel belang aan goede kwaliteit en vernieuwing bij de productie van onze producten, met het oog op een betere toekomst voor het milieu.

Tupperware is al jarenlang een vertrouwd merk. We doen er alles aan om dat vertrouwen ook voor de toekomstige generaties te behouden.

duurzaamheid - betere toekomst voor het milieu

Veiligheid

Elk Tupperware product dat in contact komt met voedsel is vervaardigd uit materialen die volledig zijn goedgekeurd voor voedselcontact door officiële instanties. Zoals de FDA uit de VS en de EFSA uit Europa.

Veiligheid - BPA vrij

Lokaal en sociaal

Made in Europa

  • Wij produceren de meerderheid van onze producten in Europa
  • Wij bieden een inkomstenmogelijkheid aan duizenden mensen in heel Europa (en daar buiten).

Duurzaamheid

  • Onze producten zijn ISCC plus gecertificeerd.
  • 90% van het afval dat tijdens het productie proces ontstaat wordt hergebruikt.
  • Wij gebruiken verschillende materialen, waaronder gerecycleerde kunststoffen en hernieuwbare plantaardige bioharsen, om betrouwbare producten te kunnen maken waarop je kunt rekeken.
  • Het papier voor de catalogus en de maandfolder is 100% PEFC-gecertificeerd.
duurzaamheid - certificeringen

Innovatie

Tupperware heeft door de 78 jaren heen al meer dan 300 designprijzen gewonnen bij: IF design awards: Design awards 2023, German Design awards 20222023201820172016, Good Design & Green Design, Reddot Winner (2023).

innovatie - awards

Daarnaast zijn er ook 8500 design- en gebruikspatenten.

Over de nieuwste awards 2024 kan je hier lezen.


Zoals je leest is het 78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst met Tupperware. Wij (Tupperware en Tuppershop) doen ons uiterste best voor jouw als klant. Ons doel en streven is om minstens nog 78 jaar zo door te gaan. Naast jouw als klant te bedienen, ook echt alles eraan doen om goed voor de planeet te zorgen en zo duurzaam mogelijk door het leven te gaan. Zowel met de gebruik van de Tupperware producten, als het produceren van Tupperware producten als wel het vervoer en transport van de Tupperware producten zo duurzaam en milieu ontlastend te laten gebeuren.

Pin deze afbeelding op Pinterest om dit artikel te bewaren

Pinterestpin 78 jaar samenwerken voor een duurzamere toekomst met Tupperware

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Winkelwagen
Scroll naar boven